eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieDlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje › Re: Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
    From: io <i...@o...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie,pl.misc.elektronika,pl.misc.samochody
    Subject: Re: Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
    Date: Tue, 7 May 2024 23:42:05 +0200
    <Tye_N.8334$ELC2.3689@fx12.ams1> <v1deuk$tgt$1$niusy.pl@news.chmurka.net>
    <f...@h...invalid>

    > No i widzisz. Mieszkam w mieście. Wolałbym na wsi. Jak sobie kupię dom, to
    > kto wie, może sprawię sobie jakieś maleństwo do jazdy po okolicy, a ICE
    > będzie na dalsze wyjazdy. Póki co nie ma to żadnego sensu.

    Nie no, spalinówki są przestarzałe. Przez lata sprzedano ich mnóstwo.
    Jeszcze długo będzie można kupić spalinowego rzęcha. Elektryki są
    sprzedawane znacznie krócej, więc elektrycznych rzęchów jest znacznie
    mniej. To wpływa na ceny nie tylko używek, ale i nowych egzemplarzy.
    Kiedyś te spalinowe używki skończą się i ceny zmaleją. Zwiększy się
    dostępność elektryków z większymi zasięgami. Ale to nie zmieni, że
    przeciętnemu ludzikowi wystarczą te o umiarkowanym zasięgu nawet jak
    jeżdżą na urlop. Może to też przyspieszyć ekspansję tak małych
    elektryków jak Twizy właśnie na potrzeby jazd lokalnych. Na wsi więcej
    gniazdek jest, w mieście .. małe prędkości, małe parkingi, mniejsze
    dystanse. No i współdzielenie takich samochodów.

    > Przecież co chwilę jeździsz za jakimś samochodem spalinowym. Rozumiem
    > jeszcze diesle z powycinanymi filtrami, które kopcą jak parowozy, ale
    > nowoczesny, sprawny samochód (czy to benzyna, czy diesel)? Bez przesady.

    To moja wina, że w takim stanie są te smrody?