eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieDlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje › Re: Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
  • Data: 2024-05-14 23:22:37
    Temat: Re: Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
    Od: io <i...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    > Gdyby to się pojawiło wczoraj, to by można powiedzieć "wow, chyba się
    > nieźle zapowiada!". Ale ten samochód ma dwanaście lat i nie jest już
    > produkowany.

    Nowa wersja jest na carsharing. Były też inne podobne samochody, np AMI.
    Nie śledzę ile kosztują itp itd, ale twierdziłeś że taki chcesz to
    mówię, że taki jest.

    > W Polsce widziałem takiego raz, a we Francji w sumie
    > kilkanaście sztuk.

    A ja codziennie widuję :-) A nawet używam go.

    > Ludzie tak nie chcą, czas zweryfikował pomysł.

    No ale czego nie chcą? Staję przed sklepem, podchodzą pytają, rozmawiam,
    chcą. Jest oczywiście różnica między gadaniem a kupieniem, ale to
    głównie taka że oni chcą tanio kupić czyli zapłacić jakieś grosze, tyle
    ile za starego smroda. No to faktycznie nie kupią.

    > Dodam jeszcze, że we Włoszech na początku lat siedemdziesiątych było
    > mnóstwo skuterów z daszkiem wykorzystywanych do wszystkich możliwych
    > (i niemożliwych) zadań. Spalinowych oczywiście. Dwusuwów przewżnie.
    > A najbardziej popularnym samochodem był Fiat 500 (poprzednik malucha,
    > a nie taki jak teraz). Po prostu koncepcja z zupełnie innej epoki.

    A co skutery mają do Twizy? Że też nie smrodzą?