eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieDlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje › Re: Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
    From: io <i...@o...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie,pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
    Date: Tue, 14 May 2024 23:22:37 +0200
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <%Iz_N.1044$7zZ.697@fx04.ams1>
    <s...@f...lasek.waw.pl> <mjh0O.110$QP4.64@fx06.ams1>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <RVx0O.25777$2sNf.12174@fx08.ams1>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <v1vs02$9m1$1$niusy.pl@news.chmurka.net>
    <15lz0mrf34kgy$.1okv0cavkhfs$.dlg@40tude.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>

    > Gdyby to się pojawiło wczoraj, to by można powiedzieć "wow, chyba się
    > nieźle zapowiada!". Ale ten samochód ma dwanaście lat i nie jest już
    > produkowany.

    Nowa wersja jest na carsharing. Były też inne podobne samochody, np AMI.
    Nie śledzę ile kosztują itp itd, ale twierdziłeś że taki chcesz to
    mówię, że taki jest.

    > W Polsce widziałem takiego raz, a we Francji w sumie
    > kilkanaście sztuk.

    A ja codziennie widuję :-) A nawet używam go.

    > Ludzie tak nie chcą, czas zweryfikował pomysł.

    No ale czego nie chcą? Staję przed sklepem, podchodzą pytają, rozmawiam,
    chcą. Jest oczywiście różnica między gadaniem a kupieniem, ale to
    głównie taka że oni chcą tanio kupić czyli zapłacić jakieś grosze, tyle
    ile za starego smroda. No to faktycznie nie kupią.

    > Dodam jeszcze, że we Włoszech na początku lat siedemdziesiątych było
    > mnóstwo skuterów z daszkiem wykorzystywanych do wszystkich możliwych
    > (i niemożliwych) zadań. Spalinowych oczywiście. Dwusuwów przewżnie.
    > A najbardziej popularnym samochodem był Fiat 500 (poprzednik malucha,
    > a nie taki jak teraz). Po prostu koncepcja z zupełnie innej epoki.

    A co skutery mają do Twizy? Że też nie smrodzą?