    From: robertr <e...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Dlaczego "warczą" i drżą rury od wody?
    Date: Mon, 11 Jan 2010 06:37:33 -0800 (PST)

    On 11 Sty, 14:25, "Rob" <r...@p...onet.pl> wrote:
    > Witam.
    >
    > Dlaczego zdarza si , e rury wodoci gowe "warcz " i dr jak leci woda z kranu?
    > Mam tak sytuacj , e nie mog pu ci ciep ej wody drobnym strumieniem bo zaraz
    > zaczyna "warcze " i dr e rura w cianie, woda leci przerywanym impulsowym
    > strumieniem a kran podskakuje i wpada w rezonans jak by mia zaraz wyskoczy . Co
    > mo e by tego powodem?

    Czy masz bojler lub termę ? Jeśli tak to na 95 % jest to jakiś zawór
    zwrotny przed tym zbiornikiem. Montowane jest to wraz z zaworem
    bezpieczeństwa jako zabezpieczenie przed np wzrostem ciśnienia np po
    wadliwym zadziałaniu (nie wyłączeniu się) grzałki. Też tak miałem,
    pozbyłem się zaworu zwrotnego, grzałki prawie nie używam.
    Pozdrawiam.