  • Data: 2015-07-14 11:18:39
    Temat: Re: Do Kogutka/Zenka odnośnie kosztów posiadania domu
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 14 lipca 2015 11:12:23 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > To Twoje zdanie.
    > Mozesz objechac sam Amsterdam, Bruksele, Paryż, Pireneje, Barcelone,
    > Monako, Rzym, Wenecje w dwa tygodnie i byc dumnym, ze nie jest sie bydlem.

    Ale po co w dwa tygodnie - nie lepiej w kazde miejsce jechac innym razem? :)
    Rzym i Wenecje OK ale reszta - niezbyt po drodze :)

    > Sorry, ale w jeden dzien to Warszawy nie jestes w stanie zwiedzic.

    Od 8 do 21 zwiedzilem w Rzymie:

    - Bazylika / plac sw. Piotra
    - Koloseum
    - Forum Romanum
    - Plac na Kapitolu
    - Panteon
    - kilka roznych znanych placow, ktorych w Rzymie sporo
    - Fontanna di Trevi
    - schody hiszpanskie

    W miedzyczasie zjadlem lokalna pizze na obiad i sphagetti na kolacje.
    Po drodze mijalismy tez kilka kosciolow - nazw nie pamietam bo malo mnie
    koscioly interesuje ale wlezlismy z ciekawosci do niektorych.

    Co chcesz jeszcze wiecej w Rzymie zobaczyc? Nic tam wiecej ciekawego nie ma -
    wszystkie te zabytki sa w scislym centrum.

    Mozna wymyslac i zwiedzac jakies malo istotne zabytki ale to mnie wlasnie nie
    kreci - a z wycieczka zorganizowana pewnie musialbym tyrac po jakichs dziwnych
    i bezsensownych muzeach :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.