  • Data: 2015-07-14 12:26:21
    Temat: Re: Do Kogutka/Zenka odnośnie kosztów posiadania domu
    Od: Kżyho <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-07-14 o 12:21, Ghost pisze:
    > Mam odmienne wrażenie. W mieszkaniu masz sporo kosztów wspólnych, w domu
    > wszystko bierzesz na klatę. Swoja klatę.

    Tak, które to masz ładnie wliczone w czynsz, opłaty remontowe itp. W
    domu go nie masz. Do tego nie ma czegoś takiego jak część wspólna, która
    jest traktowana jak niczyja, czyli można ją niszczyć, brudzić i co tylko
    (bo taka jest mentalność przeciętnego polskiego blokersa).
    A w domu owszem bierzesz na klatę, ale dbasz o to na co dzień sam, a
    naprawy też możesz zrobić sam często i nie wynajmować ekipy znajomego
    królika za 3 razy taką cenę, jak to zazwyczaj robi spółdzielnia/wspólnota.

    Pzdr
    --
    /__/_* /