  • Data: 2015-07-20 11:39:05
    Temat: Re: Do Kogutka/Zenka odnośnie kosztów posiadania domu
    Od: Kżyho <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-07-15 o 12:42, Ghost pisze:
    >> CO może wyjść trochę taniej
    >
    > Troche duzo taniej.

    Absolutnie się nie zgodzę. U mnie w domu (165 m2) wychodzi TANIEJ niż w
    mieszkaniu w kawalerce (32 m2) - wieżowiec z płyty, ocieplony,
    mieszkanie na 11 z 15 pięter. Mieszkanie było własnościowe, spółdzielnia.

    > Hahahaha, ten remis z odśnieżaniem jest boski :-)

    Ale w czym problem? Nie czaję? A odśnieżanie zajmuje mi dosłownie 5-10
    minut... Dłużej na windę w bloku czekałem nie raz.

    > Malowanie elewacji bez rusztowania? Z drabiny?

    Malowanie i wiele innych rzeczy z drabiny przy domu się robi.

    > Rzadko kiedy bedzie tyle samo.

    Te okna to dla mnie też czysto teoretycznie, bo poza wymianą
    przedwojennych na plastikowe w domu moich rodziców, to nigdy jeszcze ot
    tak potem okien nie wymienialiśmy, anie rodzice, ani ja w swoim domu.

    Pzdr
    --
    /__/_* /