  • Data: 2015-07-21 17:07:04
    Temat: Re: Do Kogutka/Zenka odnośnie kosztów posiadania domu
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-07-21 o 16:46, m...@g...com pisze:
    > [...]
    >
    > A ja uwazam, ze powinno sie porownywac koszty w stosunku 10-, 20- a najlepiej
    50-letnim. Pewne koszty zdarzaja sie rzadziej niz raz do roku.

    > Na przyklad taki fundusz remontowy, na ktory placi sie co miesiac, ale
    termomodernizacja czy wymiana dachu z tego funduszu robiona jest co kilkanascie lat.
    Ciekawe jak czesto posiadacze domow jednorodzinnych uwzgledniaja amortyzacje budynku
    w kosztach utrzymania.

    Wlasnie o to chodzi, ze nikt. Wszyscy widza tylko ogrzewanie i podatek.

    Pozdro.. TK