  • Data: 2015-07-21 22:32:06
    Temat: Re: Do Kogutka/Zenka odnośnie kosztów posiadania domu
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-07-21 o 22:02, Adam Sz. pisze:

    > Dzizas, Ty dalej nie jarzysz ;)
    > Facet zarobil 3 banki i ma to na swoim koncie. Nie wazne ktorym (prywatnym,
    > czy "firmowym", bo to dzialalnosc gospodarcza, wiec kasa jest "wspolna").
    > Po opodatkowaniu. Buduje sobie dom - prywatny (!). Ot buduje dom dla
    > swojego kolejnego dziecka. Wszystkim dzieciom postawil, teraz stawia
    > ostatniemu. I na ten konkretny dom bierze kredyt hipoteczny. Nie wydaje z tych
    > 3 baniek ktore ma na koncie, bo woli to zainwestowac.
    >
    > Teraz rozumiesz? :)

    Rozumiem ciagle tak samo. Koles bierze kredyt jak normalny czlowiek, bo
    nie ma na dom, bo pieniadze ktore zarobil zainwestowal i nie starczylo
    na dom. Po kiego grzyba wmieszales w to jakis kredyt inwestycyjny, ze ma
    byc drozszy od hipotecznego choc to dwie rozne rzeczy to nie wiem. A
    sytuacja zdaje sie byc dosc zwyczajna.

    Pozdro.. TK