  • Data: 2015-08-09 10:36:50
    Temat: Re: Do Kogutka/Zenka odnośnie kosztów posiadania domu
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zacznijmy od tego po co pierdolisz i mylisz? Ustawa określa maksymalną stawk
    czynszu na 3% wartości odtworzeniowej rocznie. Jak przyjdzie nowy właściciel to tez
    go ta ustawa obowiązuje.

    Pierniczysz. Właściciel może zwiększyć powyżej tej wartości jeżeli jest
    to uzasadnione zwiększonymi nakładami. Taką możliwość daje ustawa.
    Ale ta sielanka nie będzie trwać wiecznie, bo są naciski, aby uwolnić
    czynsze i kiedyś z całą pewnością to się stanie. Z resztą już
    wielokrotnie się do tego przymierzano.

    Moja matula także miała raj. Mieszkała w prywatnej kamienicy, która
    została sprzedana. Przyszedł nowy właściciel, obejrzał najładniejsze
    mieszkanie w tej kamienicy, bo wpakowałem tam sporo grosza w remonty i
    przyjebał matuli czynsz (ponad czterokrotnie wyższy) taki, że
    pozostawało jej z emerytury niecałe 300zł na życie.