  • Data: 2014-08-11 15:35:03
    Temat: Re: Do Mańka
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 11 sierpnia 2014 15:22:54 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Nie, bo i tak nie ma takiej sily zeby wszyscy byli zadowoleni.

    No wlasnie - dlatego uwierz praktykowi - bez fejsa organizacja takiego
    wyjazdu bylaby 10 x trudniejsza i bardziej czasochlonna :)

    > Od kiedy
    > sie o tym przekonalem to jezdze sam, ew. z gronem scislych znajomych.
    > Wtedy zawsze mi wszystko pasuje. :-)

    OK - kazdy wybiera co lubi - ja tez w tym roku bylem sam z zona w wielu
    miejscach i tez bardzo sobie chwale taki sposob spedzania czasu. Ale przyznasz,
    ze wizja raz na jakis czas wyjazdu w 40 osob (sami najblizsi znajomi)
    w jedno miejsce / pensjonat jest tez kuszaca :)

    Ale pozostanmy przy dyskusji o tym w jaki sposob najlatwiej
    zgrac wieksza liczbe osob na jeden wypad / impreze - ja dalej obstawiam,
    ze za posrednictwem facebooka jest najlatwiej :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.