  • Data: 2014-08-11 16:00:54
    Temat: Re: Do Mańka
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 11 sierpnia 2014 15:35:03 UTC+2 użytkownik Adam napisał:
    > Ale przyznasz,
    > ze wizja raz na jakis czas wyjazdu w 40 osob (sami najblizsi znajomi)
    > w jedno miejsce / pensjonat jest tez kuszaca :)
    Ja nie przyznam. Zdecydowanie wole wyjazdy z rodziną niż wczasy grupowe.
    Ale co tam kto woli.
    Więc mi fejsbuk do organizacji takiej impry się nie przyda bo nie zamierzam w czymś
    takim brać udziału.
    > Ale pozostanmy przy dyskusji o tym w jaki sposob najlatwiej
    > zgrac wieksza liczbe osob na jeden wypad / impreze - ja dalej obstawiam,
    > ze za posrednictwem facebooka jest najlatwiej :)
    Może i masz racje ale jest jedno ale: ze mną np. i pewnie z Mańkiem również nie
    zgrasz wyjazdu przez FB;)