  • Data: 2009-04-20 20:24:28
    Temat: Re: Do elektryków - czy silikon to izolator?
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:y142ppmqxkgn.dlg@oldfield.org.pl...

    > Masz malutką wyobraźnię, a do tego mylisz zakucie norm z doświadczeniem,
    > ponadto nie wiedząc o moim dowiadczeniu nic, sobie fantazjujesz waląc
    > konia, nadety bubku.

    Masz doświadczenie w wyjątkowym chamstwie i pyskówkach, bo naperno nie w
    dziedzinie elektroniki czy elektryki. Zbycz często udowadniasz, że posiadasz
    bardzo niski poziom wiedzy w tych dziedzinach. Przypomnij sobie choćby jak
    ostatnio zrobiłeś z siebie debila na temat impulsu elektromagnetycznego.
    Kiedy ci trochę rozjaśniłem w tej pustej pale to spierniczyłeś jak parszywy
    łgarz ubliżając mi i rzucając kłamliwe oszczerstwa dotyczące mojej osoby,
    aby odciągnąć innych od tematu rozmowy.
    Adamie Płaszczyco jesteś debilem, któremu już nawet zakład psychiatryczny
    nie jest w stanie pomóc.
    Wybacz, ale nie mam zamiaru dalej wdawać się z tobą w takie pyskówki.
    Niestety, ale jestem już jedną z niewielu osób, które z tobą próbuje jeszcze
    dyskutować, ale jednak pozostawiam cię samego. Zdechniesz tu z samotności i
    olewania przez innych.