    From: Ikselka <i...@g...pl>
    Subject: Re: Do "paprykarzy" :-)
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    <1...@4...net>
    <50ea7dc6$0$1217$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Mon, 7 Jan 2013 23:30:27 +0100

    Dnia Mon, 07 Jan 2013 08:48:21 +0100, krys napisał(a):

    > Ale wiesz, że to ser bałkański, powatający nie tylko w grecji?

    Masz nieaktualne dane od ponad 5 lat:

    "Feta (nowogr. ???? - "plaster") - bałkański ser. Tradycyjnie, zbliżone
    wyroby powstają w Grecji, Albanii, Bułgarii, przy czym od 14 października
    2007 nazwa "feta" jest chroniona i zastrzeżona wyłącznie dla serów
    pochodzących z Grecji (PDO)."
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Feta

    Czyli wracamy do punktu wyjścia - twierdze, że choć się wymądrzasz, to masz
    małe szanse na zjedzenie oryginalnej fety, pozostaje Ci zatem tylko...
    wiara i silne przekonanie, no ale na mnie to jak widac nie działa, grunt to
    abyś sama pozostawała w determinacji, pewnie Ci bardziej wtedy ser typu
    feta fetą się wyda 333-)

    > No i widzisz - jak napisałam , że feta to NIE JEST SER z krowiego mleka,
    > mogłaś po prostu napisać: "no tak, faktycznie mogłam użyć cudzysłowu".
    > Ale Ikselka chołduje zasadzie: "w życiu nie przyznam się do błędu, ani nawet
    > błędziku, pójdę w zaparte, jak przy cepelinach".

    > KŁAMCZUCHA.

    > Że co? Oszczędność energii powodem do nazywania "fety" fetą???

    Mojej energii oszczędność.
    Powodem do nazywania _sera typu feta_ - fetą. Czytasz sprawnie? - bo mam
    wątpliwości.

    > Skąd wiesz co ja jadam?

    Ktoś musi przecież wiedzieć 333-)

    > Zapamiętam i przypomnę, jak kiedyś na kuchni zwrócisz komuś uwagę, kiedy
    > nazwie coś, co mu cokolwiek przypomina, nazwą własną.

    Pilnuj zatem, każde zajęcie jest cenne.

    > Tyle, że linkowany przez ciebie ser nawet w nazwie nie ma FETA, tylko favita

    JA mówię na niego FETA. Przeczytaj uważnie.

    >:->.
    > No i serio, istnieją tacy, co prawdziwą fetę jadają.
    > Żegnam, nie mam zamiaru dalej z tobą dyskutować, szkoda prądu.

    No wreszcie zrozumiałaś. I pamiętaj - jak feta, to tylko z Grecji! Od 2007.
    :->
    --
    XL