    From: "Mariusz" <m...@n...net>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Do przemyślenia
    Date: Sun, 19 Apr 2009 23:05:01 +0200

    > Dokładnie tak. A co w elektryce masz za różne technologie? Ściany albio z
    > suporeksu albo porothermu, kable te same, stropy i tu i tu. Jacku nie
    > przesadzaj z tymi komplikacjami. Powtórzę: w budowlance noblistów nie ma-
    > to stosunkowo nieskomplikowana dziedzina.

    Bo ja wiem, po obejrzeniu mojego projektu dwie ekipy spanikowały... więc
    pomyslałem, że to dobrze bo nie warto było sie nimi interesować.
    jak zobaczyli piwnice, coś więcej niż jeden wieniec nad parterem, półpietra,
    dali nogę....
    Czyli jednak nie jest aż tak prosto. Ja oglądam projekt od pół roku a i tak
    do końca nie wiem jak niektóre elementy wykonać...
    Szukam raczej ekipy z doświadczeniem która robiła coś więcej niz proste
    parterówki bez piwnic....
    Wydaje mi sie, że do mojego projektu potrzeba nieco więcej niż "pana cześka"
    i chęci do pracy....

    --
    Mariusz