  • Data: 2009-04-20 07:07:53
    Temat: Re: Do przemyślenia
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:gsg4mv$6i8$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "Kris" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > P.S.
    > Nasuwa mi się jeszcze jedno przemyślenie.
    > Jesteś osobą propagującą Panów Heńków i Cześków i dyskwalifikującą firmy.
    > Jednak to Ty jesteś także propagatorem wręczania paragonów z wieloma
    > traumatycznymi przeżyciami związanymi z wykonawcami.
    > Czy naprawdę nie potrafisz wyciągnąć z tego wniosków ?
    Ten "od paragonów" to Kiki nie ja.
    Ja wszystkim zapłaciłem i wiekszych fuszerek nie miałem.
    I nie jestem propagatorem Panów Cześków. FIRMY tez u mnie robiły.
    Jestem jednak przeciwnikiem stwierdzeń typu: FIRMA na pewno zrobi ok, Pan
    Czesiek na pewno odwali lipe.
    I uważama ze cena robocizny nie przekłada sie na jokość
    Ja znalazłem tanią FIRMĘ i widywałem również drogich Heńków.
    A odnośnie propagowania i dyskwalifikowania: to Wy Własciciele Firm na tej
    grupie dyskwalifikujecie z automatu Panów Heńków- w większości zresztą
    waszych byłych pracowników

    Krzysiek