    From: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Do przemyślenia- kontynuacja
    Date: Tue, 5 May 2009 14:51:07 +0200

    wiadomości news:1ssiwklf0jvns$.dlg@oldfield.org.pl...

    > Och, naprawdę? Ciekawe, jaka ustawa nakazuje mi trzymac pieniądze w banku.
    > Do tego, za darmo :D

    Czy gdzieś napisałem, że za darmo ?
    A co do zmuszania to wyobraź sobie, że każda firma, każdy podmiot
    gospodarczy jest zobowiązany do otwarcia i utrzymywania w trakcie swojej
    działalności konta bankowego.
    Gdybyś prowadził kiedykolwiek działalność gospodarczą bardzo dobrze byś o
    tym wiedział.
    Kolejny raz udowodniłeś, że jesteś kłamcą piszącym, że wielokrotnie
    prowadziłeś działalność :D
    No chyba, że to wynika z twoich braków wiedzy w zakresie prawa. :D

    > Nie musi. Tego właśnie nie pojmujesz, że Twoja praca jest zbędna. Jest ona
    > produktem który zadowala urzędnika i nikogo więcej.

    To właśnie ty nie pojmujesz czym naprawdę ja się zajmuję.
    Uroiłeś sobie jakieś pier....ne bzdury, które w kółko powtarzasz jak debil.

    > Nie Ty decydujesz co jest bezpieczne.

    Oczywiście, że nie ja.. Ja tylko klientów uświadamiam, a decyzję zawsze
    pozostawiam klientowi. Jeżeli klient nie chce abym wykonał robotę zgodnie z
    prawem oraz obowiązującymi normami, może sobie po prostu poszukać innego
    wykonawcy, który odpier.... mu "sztukę" tak jak ty, a że potrafisz ludzi
    okłamywać i naciągać na zbędne wydatki, niezgodne z mormami oraz zasadami
    zdrowego rozsądku już wielokrotnie udowodniłeś.
    Wybacz, ale ja poza interesem klienta muszę także dbać o to, aby to co robię
    było zgodne z prawem, obowiązującymi normami oraz ze zdrowym rozsądkiem. Nie
    chodzi tu tylko i wyłącznie o interes klienta, ale także i o moją "dupę", bo
    w razie nieszczęścia prokurator nie będzie wnikał czy adaś miał rację
    uważając normy za bezsensowne tylko ci po prostu dopier....li.

    > Gówno się dzieje. Dlatego właśnie, że dzieje się po.
    > A dzieje się PO, bo urzędasy z nadzoru budowlanego łykają papierki od
    > nadętych bubków i się nimi zasłaniają, że wedle norm wszystko było cacy.

    Aleś ty głupi. To jest efekt braku jakiegokolwiek nadzoru. Ci, którzy
    wystawiają lewe papierki są tak samo mądrzy jak i ty.
    Pokaż mi choć jedną osobę, która co 5 lat dokonuje przeglądu oraz badań
    instalacji elektrycznych.
    Nikt, poza firmami, gdzie odpowiedzialnością obarcza się pracowników, którzy
    wolą to zrobić na zasadzie "dupochronu".

    > Wystarczyłaby rzetelna ODPOWIEDZIALNOŚC.
    > Ale tego nei ma i dlatego mamy takie tragedie.
    > Przez takich dupków jak Ty.

    Adasiu wypraszam sobie. Ja swoją pracę oraz odpowiedzialność traktuję bardzo
    poważnie. Uczciwie i rzetelnie wykonuję swoją pracę oraz powierzone mi
    zadania. Tak więc nie oczerniaj mnie publicznie, zwłaszcza, że to własnie ty
    "masz w dupie" prawo oraz normy.

    > Może, może, prosisz o to.

    Bardzo dobrze wiesz, że nie masz najmniejszych szans w sądzie oraz to, że ja
    ciebie mogę zniszczyć, a każde kolejkne twoje napisane zdanie jest dowodem
    przeciwko tobie :) Stąt te chamskie teksty typu jajakoko, bubku, itp.
    Jak myślisz, dlaczego ze stoickim spokojem znoszę upokorzenia z twojej
    strony typu kłamstwa, pomówienia, oszczerstwa, ubliżanie i obrażanie ?
    Po prostu jesteś zbyt głupi i dajesz się wpędzać we własne sidła :D

    > Pewnie jakieś się znajda, jak u każdego człowieka. A co, tępy bubku?

    To by tłumaczyło skąd u ciebie tyle chamstwa, zawiści oraz złości.