  • Data: 2013-11-05 21:28:09
    Temat: Re: Do wypalaczy sadzy w kominie
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 5 listopada 2013 13:13:12 UTC+1 użytkownik Marek Dyjor napisał:

    > masz jakiś filmik jak to robisz w ten sposób?

    Nie ja robię bo nie mam komina. Ktoś robi. Twierdzi że jego ojciec tez tak robił.
    Brałem raz udział w takim eksperymencie. Miałem podpalić piec w odpowiednim momencie.
    Znaczy się jak krzyknie żeby podpalać. W kominie ostro huczało. Po podpaleniu w piecu
    po może 20 sekundach zrobiło się cicho. Znajomy twierdzi że kominiarz może pomarzyć
    ze tak wyczyści komin jak on przepali. Ja mu wierzę. Dom przedwojenny i nie widać
    żeby ktoś tam remonty kominów robił.