  • Data: 2013-11-05 22:45:56
    Temat: Re: Do wypalaczy sadzy w kominie
    Od: Z_D <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule <3...@g...c
    om>
    Kris napisal(a):

    > U nas 22zł. W tym kwit+faktyczne czyszczenie. Sam nie wiem jak im
    sie to opłaci. Spółdzielnia kominiarska z sasiedniej miejscowości.
    przejdzie.
    No pewnie.
    A co do opłacalnosci, to zapewne zbieraja kilka wezwań do kupy i jakoś to
    się im wtedy kalkuluje
    Ale... ta "kalkulację" w istotny sposób im poprawiaja tzw. "ekspertyzy" ;)

    Inna strona prac kominiarskich :)

    Niedawno wzywałem kominiarza by wydał opinię nt. mozliwości montazu
    kotła CO gazowego. Chodzi o "wskazanie" do którego przewodu kominowego
    nalezy wprowadzić wydmuch spalin z kotła.
    Dom dwurodzinny, jestem współwłaścicielem.
    Więc doskonale wiedziałem, co i gdzie.
    Kominiarz spędził u mnie 15 minut.
    Skasował 216 zł.... a ich "biuro" wydało "wytyczne montażu" :)
    :)
    --
    Pozdr. Z_D