  • Data: 2011-02-18 19:55:49
    Temat: Re: Dom SILKA 18 + styropian
    Od: ŁC <a...@r...to> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 18 Feb 2011 20:35:49 +0100, Budyń napisał(a):

    > woda - wiadomo. A para? Para w powietrzu jest zawsze, jakos szkodliwego
    > wpływu nie zauważyłem. Wiec o co jaki szkodliwy wpływ pary chodzi?

    Drewno jest materiałem higroskopijnym i w przedziale higroskopijnym
    (czyli do wilgotności ok. 30%) "chłonie" parę wodną z otaczającego
    powietrza. A problem w opisywanym przypadku jest taki, że para wodna
    dyfunduje z pomieszczeń do szkieletu i dalej nie ma możliwości ujścia
    (bo napotyka na warstwę styropianu).

    --
    ŁC
    Niedopita butelka wódki jest jak wyższe wykształcenie. Kiedyś się może