  • Data: 2012-03-15 11:42:29
    Temat: Re: Dom do kupienia z 1964 roku; czy warto?
    Od: "tomekx" <t...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Istnieje też możliwość wystąpienia teorii spiskowej :]

    Pierwszy raz o nieruchomości dowiedziałem się z ogłoszenia w "tesco", które
    umieściła bezpośrednio właścicielka.

    Potem oddała dom do biura nieruchomości (i to chyba na wyłączność). No i
    jestem w 100% pewien, że cwane właścicielki biur nieruchomości często kupują
    okazje. Czasami może potrzebują trochę czasu na uzbieranie pieniędzy lub
    uzyskanie kredytu bo i tak wiedzą, że później dobrze sprzedadzą taką
    nieruchomość i zarobią swoje. Może przyprowadzą paru klientów na oględziny,
    że niby "coś robią" - a jak się klient zdecyduje to ściemnią że sprzedane.
    Tak mogą ciągnąć ofertę i przygnębiać właściciela oraz kusić do jeszcze
    większej obniżki ceny. Zwłaszcza gdy właścicielką jest samotna zdesperowana
    dziwna kobieta.

    To tylko moja teoria, w biurach pewno takie sytuacje się na 100% zdarzają,
    ale w tym przypadku obstawiam 25% szans wystąpienia tej teorii.