    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Wed, 21 Aug 2019 08:50:59 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Dom drewniany za ile?
    From: s...@g...com

    W dniu wtorek, 20 sierpnia 2019 19:03:12 UTC-5 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > To jakims inspektorem od takich domkow chyba byles bo robol ktory je buduje nie
    widzial paruset od srodka.

    Nie trzeba byc inspektorem aby moc wejsc do reprezentatywnej ilosci domkow i zauwazyc
    ze:
    "znowu skrzypi"
    "slychac jak ktos chodzi pietro wyzej"
    "slychac jak dzieciok w pokoju obok gra/muzyki slucha"
    "ale zaduch"

    Starczy np. kablowke roznosic i podlaczac.
    Albo serwisowac kuchenki/zmywarki, robic hydraulike.
    Albo malowac domki.
    Albo robic wyceny malowania.

    I tak dalej.

    Nowsze domki sa budowane lepiej, ale sama technologia wiele sie nie zmienia. Nie daja
    duzo grubszych belek. Nie daja ich bardziej gesto.
    Daja wiecej filarow rozporowych regulowanych.

    Ale jak chcesz sam sobie poogladac to sobie otworz
    realtor.ca
    albo
    realtor.com

    I tam sobie obejrz jak wygladaja domki, skup sie na piwnicach niewykonczonych bo tam
    widac strukture.

    Na zdjeciach zazwyczaj spekan nie widac, czesto takie spekania sa ukryte za meblami.
    Niby ukrywac tego nie mozna ale jak sie robi zdjecia tak zeby nie bylo widac to nie
    jest ukrycie, ot, tak wyszlo zdjecie. U nas to jest cwaniactwo, u nich, no coz, trza
    sie pilnowac. Inaczej sie do tego odnosza.

    Widzialem domki odwalone na cycus-glancus ale jak sie zajrzalo tu i owdzie to albo
    fundamenty popekane, albo osiadly i sa szpary, albo nic nie trzeszczy bo filarami
    podregulowane ale jakims cudem pileczki sie po podlodze tocza i zawsze koncza podroz
    pod stolem

    Im wiecej tego widze tym mniejsze kompleksy polskosci mam.