  • Data: 2019-08-22 15:48:35
    Temat: Re: Dom drewniany za ile?
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 21 sierpnia 2019 15:35:46 UTC-5 użytkownik SpiskowyMocny napisał:
    > s...@g...com napisał
    >
    > A jak widziałeś polskie domy drewniane, to mialeś kompleksy, czy nie?
    > I czym one róznią się od drewnianych hamerykańskich?

    Polskie drewniane widzialem w dwu typach. Chata z bali i altanka dzialkowa.

    Oba leciwe. Wiec nie ma co porownywac.

    Jak ktos ma glowe to sobie szkieletora postawi w Polsce ale po polsku.
    Jak nie to konczy sie na takich jak trafiaja sie na olx w gorach.
    Wynalazki jakies.

    Zreszta jak ciekawi cie cena to mozesz sobei zerknac na jakies okolice zywca,
    walbrzycha, tam jest sporo domkow drewniano podobnych. Ceny raczej zwykle, podobne do
    murowancow o tych samych powierzchniach.

    Tak ze ten tego, jakby drewniak byl dobrym biznesem to by cwaniaki budowali je i
    sprzedawali w cenie murowanca.
    Ale albo sie nie pokapowali albo to nie taki fajny biznes...