  • Data: 2019-08-22 22:49:01
    Temat: Re: Dom drewniany za ile?
    Od: "SpiskowyMocny" <T...@p...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    s...@g...com napisał
    > Cala 99% reszta usa nie mieszka nad oceanem. A reszta poza poludniowymi
    > stanami znad zatoki tez nie mieszka a AC maja i korzystaja.
    > Czyli dobre 60-70% populacji korzysta z AC nie po to aby glownie suszyc.

    Ja byłem tam gdzie jest wilgoć i klimę mieli też w murowanych, właśnie po to
    żeby w pomieszczeniu było sucho, bo bez klimy wszystko w domu robi się
    mokre.
    Nie wiem po co mają w stanach klimę w domach murowanych tam gdzie nie ma
    wilgoci.

    > Ja widzialem slonia w trampkach.

    I co, teraz będziesz zaklinał rzeczywistość?
    Dodam jeszcze ze PL widziałem masę domów murowanych, gdzie było zimno zimą a
    gorąco latem, więc chyba ta sama kategoria fuszerki co w twoich drewnianych
    amerykańskich.