  • Data: 2015-09-23 20:13:53
    Temat: Re: Dom jednorodzinyy z ytonga
    Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-09-23 o 13:37, Heraklit pisze:
    > Developer ma do sprzedania dom jednorodzinny zbudowany z ytongu.
    Ja mam chałupę z bloczków PGS, czyli polski Ytong.
    Mieszkam już ładnych parę lat i jedyną wadę, jaką widzę to w piwnicy,
    gdzie nie ma ogrzewania i są duże wahania temperatury i wilgotności
    lato-zima popękały (nieznacznie) płytki na ścianach. Prawdopodobnie
    bloczki minimalnie "pracują". Inna sprawa, że mam tam spieprzoną
    izolację przeciwwilgociową.
    Poza tym same zalety. Szafki wieszasz, gdzie dusza zapragnie. Chcesz
    wykuć bruzdę i puścić kabel, o którym 20 lat temu nawet bym nie pomyślał
    - wiercę, albo kuję, montuję, tynkuję i mam. Dobrze tłumi dźwięki z
    wyjątkiem klepania kotletów ;-)
    Jacek