  • Data: 2010-12-17 16:03:30
    Temat: Re: Dom prefabrykowany - ufac temu?
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Adam Szendzielorz napisał:

    Moim zdaniem humanista - takim sie ciezko dogadac z
    > fachmanami i majstrami bo dla nich to cza byc "swoj chlop" :) Jest tez
    > pesymista.. Nie potrafi znajdywac odpowiednich informacji nawet jak mu
    > je ktos poda na tacy. IMHO dla niego lepiej, ze nie zdecydowal sie na
    > budowanie sposobem gospodarczym bo moze i nie dalby rady. Tu trzeba
    > miec wszyty w reke telefon i umiejetnosci zarzadzania tym calym
    > bajzlem, zgrywania ekip a przede wszystkim odpowiedniego podejscia do
    > ludzi :) To co dla niektorych z nas jest oczywiste dla niego moze byc
    > problemem (typu obdzwon 10 skladow i zalatw za godzine 20t piasku z
> [...]

    Jasne, że masz rację... I wyszło jednak na to, że najważniejsze jest tu
    własnie zarządzanie :-) i za to zarządzanie płaci się najwięcej.

    Przyznam, że i ja zdecydowałem się na podłogówkę pod wpływem Waszych
    dywagacji - możesz sobie przejrzeć moje wypowiedzi sprzed roku jak by Ci
    się chciało i wynika z nich jasno, że nie byłem wcale entuzjastą podłogówki.

    Dziś, kiedy już mi grzeje, uważam, że bardzo dobrze zrobiłem instalując
    ją u siebie. - Mam praktycznie na całym dole i na górze w łazience.
    Super sprawa.

    Jednak w sypialni raczej bym juz nie dawał, bo ciężko się tym steruje. :-)

    Podnosząc temat kosztów chodziło mi tylko o wykazanie, że jest spora
    różnica finansowa i w innym wymiarze także, między budowaniem zleconym,
    a gospodarczym.

    Trzeba jednak mieć do tego pewne osobiste predyspozycje :-))).

    pozdr
    robercik-us