eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieDom przy wiatraku traci 80% na wartości, a kto wypłaci odszkodowwanie ? › Re: Dom przy wiatraku traci 80% na wartości, a kto wypłaci odszkodowwanie ?
  • Data: 2023-12-14 01:14:55
    Temat: Re: Dom przy wiatraku traci 80% na wartości, a kto wypłaci odszkodowwanie ?
    Od: a a <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Thursday 14 December 2023 at 00:50:28 UTC+1, LordBluzg(R)?? wrote:
    > https://businessinsider.com.pl/finanse/tak-wyglada-z
    ycie-w-cieniu-wiatrakow-halas-nie-jest-najwiekszym-p
    roblemem/c3rn8fy

    > "-- Pamiętam, że jeszcze przed budową wiatraków było pewne poruszenie, bo
    > ludzie się obawiali, że będzie z nimi problem. Dla mnie nie są one
    > problemem, a jeśli chodzi o hałas, to wydaje mi się, że łopaty turbin
    > najgłośniej pracują, jak jest mgła, choć nie jest to też tak, żeby jakiś
    > odgłos miał się nieść nie wiadomo jak daleko po okolicy. Myślę, że
    > ludzie się przyzwyczaili i nie mają już z nimi większego problemu."

    Przemysłowe turbiny wiatrowe generują infradźwięki dużej mocy, przenoszone gruntem na
    odległość do 10 kilometrów
    i infradźwięki w gruncie bada się czułymi sejsmografami wojskowymi i bada je agenda
    ONZ z siedzibą w Wiedniu, monitorujące próby nuklearne na calym świecie, bo one
    generują wibracje infradźwiękowe w gruncie, obiegające cała kulę ziemską, paśmie 7Hz

    Miałem właśnie wykład nt. wibracji infradźwiękowych w gruncie generowanych przez
    przemysłowe turbiny wiatrowe na konferencji klimatycznej w Dubaju,
    gdyż zajmuję się badaniem, jak takie wibracje infradźwiękoe wpłyają na zdrowie i
    wywołują syndrom skrajnego wyczerpania wyniku wielomiesięcznej, trwałej bezsenności.

    Mechanizm jest następujący.

    Infradźwięki, wibracje infradźwiękowe to pasmo 1-20 Hz

    A fale mózgowe człowieka to 5-20 Hz

    I podczas snu, w stanie relaksu, częstotliwośc fal mózgowych obniża się do 5-6 Hz

    A gdy występuje ekspozycja na infradźwięki 15-20 Hz, następuje przejście w stan
    alertu i wybudzen ia
    i tak pojawia się codzienna bezsennośc, migreny, zaburzenia pracy serca, omdlenia, aż
    do zapaści, udaru, wylewu i przedwczesnego zgonu.

    Dodatkowo pojawia się rano i przed zachodem migotanie promieni słonecznych,
    przerywanych obracającymi się łopatami wirnika na horyzoncie i ono wywołuje migreny,
    bóle oczu, migotanie, plamy przed oczami, zaburzenie barw i trwa do godziny
    (objawy podobne jak przy chorobie morskiej)
    i tak codziennie, przez cały rok, o ile niebo nie jest zachmurzone

    Dlatego na całym świecie buduje sie farmy wiatroe na pustkowiach, na wzgórzach i w
    morzu, aby nie generować masowych pozó o odszkodowania i wyłączania już
    zainstalowanych wiatraków.

    A na świecie wyłączono juz ok. 3000 wiatraków, aby nie szkodziły mieszkancom na
    zdrowie