eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieDom przy wiatraku traci 80% na wartości, a kto wypłaci odszkodowwanie ? › Re: Dom przy wiatraku traci 80% na wartości, a kto wypłaci odszkodowwanie ?
  • Data: 2023-12-14 22:34:28
    Temat: Re: Dom przy wiatraku traci 80% na wartości, a kto wypłaci odszkodowwanie ?
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    in <news:ulddop$15vgh$1@news.icm.edu.pl>
    user LordBluzg(R)?? pisze tak:

    > Idź, idź.
    >
    > Z wiatrakiem jest zupełnie inny problem. Pierwszy to taki, że
    > wiatrak hałasuje wtedy, jak dobrze wieje co w sumie częste nie
    > jest.

    podejrzewam ze hałas jest.

    > Wiatrak hałasuje najbardziej, jak jest mgła...czyli kilka dni w
    > roku...ale wtedy nie może być wielkiego wiatru, bo mgłę rozwieje.

    w Londynie jest mgła.

    Jak rozszczelni się okno to non stop dochodzi szum miasta i samoloty.

    > Do wiatraka wchuj ważna jest lokalizacja bo nie wszędzie jest to
    > oczywiste.

    Mój wiatrak stoi samotnie. Jest chyba na terenie tutejszej energi.

    > Wiatrak, żeby dobrze pracował to musi
    > mieć MINIMUM czyli 10m/s bo poniżej to chujnia.

    ten moj zwykle sie kreci chyba nie wentyluje nas? ;)
    wiatru nie czuję a on powoli się obraca.

    masz wiatrak? :) prywatny?

    --
    Piter

    #jebac fliperów pasozytów hieny cmentarne