eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieDom przy wiatraku traci 80% na wartości, a kto wypłaci odszkodowwanie ? › Re: Dom przy wiatraku traci 80% na wartości, a kto wypłaci odszkodowwanie ?
  • Data: 2023-12-14 16:09:59
    Temat: Re: Dom przy wiatraku traci 80% na wartości, a kto wypłaci odszkodowwanie ?
    Od: "ptoki (ptoki)" <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Wednesday, December 13, 2023 at 5:12:28 p.m. UTC-6, LordBluzg(R)?? wrote:

> [...]
    > teraz będzie pierdolił że jest, to niech sobie sprawdzi u źródła, czyli
    > na stronach energetyki, ile najebało prądu z wiatraków ostatnio.
    > Może zrobią kiedyś podział na konkretne farmy, żeby można sprawdzać
    > dokładniej. Jest chujnia.
    >
    > Wiatrak hałasuje najbardziej, jak jest mgła...czyli kilka dni w
    > roku...ale wtedy nie może być wielkiego wiatru, bo mgłę rozwieje.
    >
    > Do wiatraka wchuj ważna jest lokalizacja bo nie wszędzie jest to
    > oczywiste. Ostatnio podawałem mapy dla Polski...ale kurwa jak w beton.
    > Zleciały się trolle i napierdalały, że z mapy wynika iż 70% Polski jest

    No jak taka mape dales gdzie jest napisane ze warunki wietrzne sa dobre to co ja ci
    poradze.
    Poszukaj taka gdzie jest napisane ze wiatrakow sie tam nie oplaci stawiac to
    pogadamy.

    > wietrzna. Chuja. Wiatrak, żeby dobrze pracował to musi mieć MINIMUM
    > czyli 10m/s bo poniżej to chujnia. Miejsc gdzie jest to 10m/s to

    No nie. A jak tak to powiedz czemu pod lodzia wiatraki stawiaja. I nie na haldzie w
    belchatowie.
    No i po kiego czorta postawili wiatrak kolo Pyskowic.

    No skoro to taka hujnia to co? Stawiaja bo sie nie oplaca albo stawiaja bo ktos
    doplacil?

    > wybrzeże i morze i kawałek Wlkp. W pozostałych miejscach niewiele wieje,

    Ta i pol polski ma wiatraki.

    > Dlaczego to piszę? Mam wiatrak ale nie wysoko. Jak go nie miałem, to
    > miałem CHUJ nie pojęcie jak to rzeczywiście działa. Okurwa, jaki byłem
    > mądry przed wiatrakiem! Mieszkam w Wlkp i mogę napisać tyle, że w 2023
    > to łącznie było 3 tygodnie dobrego wiatru z 53 tygodni dostępnych. Dla
    > mnie chujnia z grzybnią. Poprzedni rok był znacznie lepszy, jakieś 300%.
    > Czekam kurwa na wiatr bo ostatnie dni z PV są takie, że o 12:00AM muszę
    > chodzić z latarką po ulicy i mi wczoraj akumulatory zdechły na działce.
    > Zima energetyczna w pełni.

    Taaa, anegdota z wlasnej perspektywy vs rzeczywistosc.

    A ja te wiatraki widze ze sie kreci czesto - ten na slasku, pod pyskowicami.

    https://www.google.com/maps/place/Elektrownia+Wiatro
    wa+Wielowie%C5%9B/@50.4985205,18.6255702,2526m/data=
    !3m1!1e3!4m15!1m8!3m7!1s0x471124f7f2872407:0x4d6aa5a
    4e3f5b4c9!2sPyskowice,+Poland!3b1!8m2!3d50.3955793!4
    d18.6346378!16zL20vMDIyYm15!3m5!1s0x4711211e5042006f
    :0x8747ea9b9351f367!8m2!3d50.499012!4d18.622307!16s%
    2Fg%2F11nyvh8h33?entry=ttu

    A moze one sie kreca i robia wiater bo za duzo pradu mamy?