eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieDom przy wiatraku traci 80% na wartości, a kto wypłaci odszkodowwanie ? › Re: Dom przy wiatraku traci 80% na wartości, a kto wypłaci odszkodowwanie ?
  • Data: 2024-01-15 23:00:55
    Temat: Re: Dom przy wiatraku traci 80% na wartości, a kto wypłaci odszkodowwanie ?
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    poniedziałek, 15 stycznia 2024 o 19:54:32 UTC+1 r...@k...pl napisał(a):
    > Mon, 15 Jan 2024 08:25:58 -0800 (PST), w
    > <a...@g...com>, Zenek Kapelinder

    > Ale to ty głupolu przelewasz swoje chore imaginacje na Usenet.
    Wy tak sie boicie tego co nieuniknione ze puszczają wam zwieracze. Ale zeby nie mieć
    bezbolesnych wyproznien bez przerywania snu staracie sie nie myslec o tym o czym
    zakładam tematy. W psychologii takie zachowanie ma swoja nazwę, to wyparcie. Uwazacie
    ze jesli o czyms nie będziecie wiedzieli albo będziecie sie starali wykpić problem to
    on sie nie pojawi. Mnie tam rybka bo w centrum miasta wiatrakow stawiac nie beda.