    From: Ikselka <i...@g...pl>
    Subject: Re: Dom vs mieszkanie w bloku
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Date: Wed, 2 Feb 2011 13:40:52 +0100

    Dnia Wed, 2 Feb 2011 12:31:46 +0000 (UTC), kogutek napisał(a):

    > Jak 2,5 kilometra to dwa razy w tygodniu, mniej noszenia. Za nie pójście dwa
    > razy pod rząd na sumę pies do wymiany na żywego. Boskie wrażenia dzieci z 3
    > kilometrowych wycieczek przy - 12 w poszukiwaniu gimbusa. Ale za to
    > odśnieżanie od 5:15 do 6:45 60 metrów wyjazdu do drogi gratis. Wrzoda na mózgu
    > wielkości malej pomarańczy trzeba mieć żeby dom za miastem posiadać.

    No, mam. Dom za miastem i wrzoda :-) I odśnieżam 200 metrów, nie marne 60.
    I dzieci, wychowane we własnym lesie, z psami nie znającymi zamknięcia, a
    już teraz dorosłe, w Wawce przebywajac tęsknią za domkiem i śniegiem,
    psami, sosnami i za mną - z tym moim wrzodem, oczywiście :-)

    > I krety
    > wszędzie krety, żeby chociaż zupę na nich się dalo ugotować. Ale skurwiele
    > takie twarde że każdą maszynkę do mielenia mięsa od razu wykończą. Robactwa
    > tyle że nawet w delirce jest mniej.

    :-D

    > W bloku warto żyć zeby chociaż raz w
    > czasie komentowania zachowania sąsiada polegajacego na tym ze się spierdolił
    > ze schodów. Usłyszeć, ze i tak szedł na dół.

    I słyszeć w rurach, jakie są pory i rodzaje wypróżnień sąsiadów z góry, a w
    wentylacji - o co tym razem się oni kłócą.
    :-/