  • Data: 2017-11-10 23:55:29
    Temat: Re: Dom z kontenerów morskich
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 10 listopada 2017 23:30:47 UTC+1 użytkownik Bob Budowniczy napisał:

    > Nie jestem na bieżąco z materiałami i budowa, wiec nie będę sprawdzał twoich
    > wyliczeń, ale widzę że zapomniałeś jeszcze o wielu kosztach, czyli wykopaniu
    > dołu pod fundamenty, zrobienie tych fundamentów, beton i stal na te
    > fundamenty,

    pod kontenery tego nie trzeba?
    >zapomniałeś o posadzce, stropie, betonie i stali na to, pewnie
    A po co strop?
    a w kontenerach posadzki nie potrzeba?
    > też zapomniałeś o ścianach działowych i pewnie jeszcze o masie rzeczy
    > zapomniałeś.

    W kontenerach to jest w standardzie czy jednak dorobić trzeba?

    Jak ze ślepym o kolorach
    Wróć do początku wątku to może doczytasz że porównujemy Twoje wymarzone 100m2 z
    kontenerów vs inna technologia
    Kontenery wychodzą najdrożej
    > No dobra, to ile twoim zdaniem wyniesie wymurowanie 100m2 budynku?

    Stan surowy otwarty to niewielki koszt. Wydatki zaczynają się pózniej
    Ale to jak z kontenerami- 30ty na 5 szt wydasz i gówno masz. Żeby zrobić z tego lokal
    zdatny do zamieszkania musisz widły wziąć i np długoweekendowy utarg z 1-2 Biedronek
    zawinąć.
    SSO ile?
    To co wyliczyłem wyżej+ koszt działki i fundamentów
    Ale pod kontenery działke tez musisz mieć a i fundamenty wypadałoby.
    No chyba że byle gdzie postawisz i widłami będziesz bronił.

    > Jak tak tanio, to może ci zapałce i mi wymurujesz?

    Kup działkę, zrób fundamenty skombinuj ze 20tys pln to lokalne Mietki Tobie za te
    20tysi te 40m bieżących murów postawią i blachą pokryją

    > A jak się spiszesz, to ci jeszcze skrzynkę wina dorzucę:)
    Dzieki ale mam zasadę ze pije za swoje