  • Data: 2017-11-10 23:54:24
    Temat: Re: Dom z kontenerów morskich
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 10 listopada 2017 23:30:47 UTC+1 użytkownik Bob Budowniczy napisał:

    > wyliczeń, ale widzę że zapomniałeś jeszcze o wielu kosztach, czyli wykopaniu
    > dołu pod fundamenty,

    Pod 100m2 wychodzi 40m rowka - minikoparka machnie to w 3-4h za ~300 pln.

    > zrobienie tych fundamentów, beton i stal na te
    > fundamenty,

    Stali pod to wyjdzie może 200kg? 600 pln. Betonu przyjmując metrowej
    wysokości ławy (żeby się nie pieprzyć z murowaniem ścianki na tym)
    i jej szerokość 40cm, długość 40m = 16m3 po 200 pln = 3200 pln.

    > zapomniałeś o posadzce,

    100m2 na gotowo z materiałem etc = 3k pln. Warto wcześniej oczywiście
    zaizolować styropianem ale w kontenerze też tego nie ma.

    Czyli póki co +6800 pln do tego co Kris policzył.

    > stropie, betonie i stali na to,

    Nie wiem jak Kris liczył ale pewnie liczył płaski stropodach więc nic
    więcej nie trzeba robić, tym bardziej betonowego stropu, bo po co?

    > pewnie
    > też zapomniałeś o ścianach działowych i pewnie jeszcze o masie rzeczy
    > zapomniałeś.

    Lepiej mieć 100m2 do aranżacji niż 5 kontenerów ze ścianami niemożliwych
    nigdy do przesunięcia :D

    > No dobra, to ile twoim zdaniem wyniesie wymurowanie 100m2 budynku?

    Mój po podłogach 170m2 na piętro murował murarz za 3k pln / piętro.

    > Jak tak tanio, to może ci zapałce i mi wymurujesz?
    > A jak się spiszesz, to ci jeszcze skrzynkę wina dorzucę:)

    Widzę, że w końcu zaczynasz jarzyć, że stan surowy murowańca to nie jest
    200k pln :D To jest gdzieś 1/3 lub mniej ceny domu pod klucz.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.