    From: "Plumpi" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie,pl.rec.dom
    Subject: Re: Dom za 20 000 zł
    Date: Tue, 28 Sep 2010 16:49:20 +0200
    <o...@l...dom> <i7b1np$m0s$1@news.onet.pl>
    <o...@l...dom>
    <4c99b835$0$27028$65785112@news.neostrada.pl>
    <4c99da7a$1@news.home.net.pl> <c1.01.3MmDlm$Irb@mike.oldfield.org.pl>
    <4c9c8ba7$1@news.home.net.pl> <c1.01.3MnGHy$IsH@mike.oldfield.org.pl>
    <4c9d0cbd$1@news.home.net.pl> <c1.01.3MnlsQ$IsV@mike.oldfield.org.pl>
    <i7l8en$v9l$1@news.onet.pl> <4c9f0ad4$0$22812$65785112@news.neostrada.pl>
    <i7n8oo$93r$1@news.onet.pl> <4c9f54ca$0$22798$65785112@news.neostrada.pl>
    <i7nshi$uol$1@news.onet.pl> <4c9fec2d$0$27044$65785112@news.neostrada.pl>
    <i7pib5$rp4$1@news.onet.pl> <4ca07d30$0$22813$65785112@news.neostrada.pl>
    <i7qclb$fl7$1@news.onet.pl> <4ca1b244$0$22812$65785112@news.neostrada.pl>

    Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> napisał w wiadomości
    news:4ca1b244$0$22812$65785112@news.neostrada.pl...

    > Ten problem nie istnieje, bo izolacją była dylatacja. Teraz można łatwo
    > założyć styropian.

    Wiesz co to jest izolacja pozioma murów ?
    Bo coś mi się wydaje, że nie rozumiesz o czym piszę :D

    > Studia kosztują

    Zależy jak dla kogo. Ktoś, kto nie musi wynajmować akademika czy też
    prywatnej kwatery, kilka stów miesięcznie pozostaje w kieszeni.
    Dla biednej rodziny nierzadko jest to połowa dochodu. Chyba nie jesteś z
    tych, którzy wyznaja zasadę, że studia są dla bogaczy ?
    Poza tym weź pod uwagę inne możliwości. Dla przykładu moje dziecko uczy się
    w kilku szkołach. Dzień ma wypełniony całkowicie przeróżnymi zajęciami.
    Będąc w wieku szkoły podstawowej, codziennie musiała być dowożona i
    przewożona z jednej szkoły do drugiej. Teraz jako gimnazjalistka w
    większości dojeżdża sama autobusami i tramwajami. Nie wyobrażam sobie, żebym
    podołał temu mieszkając poza miastem. Przecież ja jeszcze w międzyczasie
    musiałem pracować i zarabiać na utrzymanie. Gdybym mieszkał na wsi to po
    prostu z połowy szkół dzieciak musiał by zrezygnować lub ja musiał bym
    zrezygnować z pracy, aby móc ją wozić.
    Dzieki temu, że mieszkamy w mieście jest nam o wiele łatwiej.
    Najśmieszniejsze, że oprócz nie jednego lokum w mieście mam też dom w
    ładnych okolicach typowo wypoczynkowych. Dookoła górskie rzeki, lasy,
    jeziora. Ale co z tego jak musimy wykształcić dzieciaka. Po prostu tam nie
    ma takich możliwości, jakie daj nam miasto. Dlatego mieszkamy, gdzie
    mieszkamy. Poźniej na starość ...... ? Życie pokaże.

    > Drogi to my mieliśmy zawsze. Żary są 9 km od A4, która jeszcze za komuny
    > była drogą ekspresową. To Polska centralna, Wielkopolska, dalej ma
    > kiepskie i próbuje nadrabiać. A Warmia i Mazury to cały czas tragedia.

    No nie żartuj. Na tej drodze ekspresowej to potrzaskałem okna antywłamaniowe
    :D

    > Kłopoty z pracą mają u nas tylko pierdoły życiowe.

    Nie tylko. Dobrze, że jeszcze można zarobić za granicą.

    > W okolicznych "upadających" wioskach prawie nie ma rolników i pełno ludzi
    > się buduje. Zobacz na fotkach satelitarnych.

    Ci co się budują to przeważnie zarabiają w Niemczech, Holandii, WB i
    Francji.