  • Data: 2010-09-28 19:07:44
    Temat: Re: Dom za 20 000 zł
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> szukaj wiadomości tego autora

    news:i7tabs$e92$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> napisał w wiadomości

    > Gdzie im chcesz zapewnić tę pracę ?

    Ktoś komukolwiek ma ZAPEWNIAĆ pracę? Łomatko! Buuhahahahaha!
    ROTFL!!!
    ROTFL!!!
    ROTFL!!!

    > Dlaczego tak myslisz ? Nigdy dziecka nie zmuszałem, ani nie pchałem na
    > siłę. Każda decyzja o uczeniu się była jej decyzją. Sama podejmuje się
    > przeróżnych

    Kilka szkół dziennie...

    > Nie mam problemów z dzieckiem. Robi to co lubi. Ma kontakt z rówieśnikami
    > zarówno w szkołach jak i na wyjazdach, wspólnych obozach i wycieczkach
    > polskich i zagranicznych i co najciekawsze rok w rok kończy klasy z
    > wyróżnieniami jako jedna z najlepszych uczennic.

    Małe dziewczynki nie sprawiają problemów rodzicom do czasu zajścia w ciążę w
    liceum.

    > Chcemy, bo uważamy, ze dzieki temu będzie miała lepszy start w życie, co
    > zwłaszcza jej się przyda w takich jak obecne czasy.

    Wyścig szczurów od małego.

    > Wybacz, ale Gierkówka nigdy nie była autostradą. Obecnie nawet nie jest
    > drogą ekspresową.

    No właśnie!

    > Tyle, że nie każdemu starcza. Jakby mnie ktoś zaproponował pracę za 1000zł
    > to bym go wyśmiał, bo więcej potrzebuję miesięcznie na zatankowanie
    > prywatnych samochodów :D

    Burżuj jesteś.

    > A co do Warszawy to zauważ, że tam jest mniejsze bezrobocie niż w
    > pipidówach, skąd ludzie uciekają do większych miast i za granicę.
    > P.S. Nie mieszkam w Warszawie.

    Byłem w Warszawie wiele razy. Typowy mieszkaniec nie ma wogóle czasu wolnego
    poza wekendem.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/