    From: "Plumpi" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie,pl.rec.dom
    Subject: Re: Dom za 20 000 zł
    Date: Tue, 28 Sep 2010 19:58:18 +0200
    <o...@l...dom> <i7b1np$m0s$1@news.onet.pl>
    <o...@l...dom>
    <4c99b835$0$27028$65785112@news.neostrada.pl>
    <4c99da7a$1@news.home.net.pl> <c1.01.3MmDlm$Irb@mike.oldfield.org.pl>
    <4c9c8ba7$1@news.home.net.pl> <c1.01.3MnGHy$IsH@mike.oldfield.org.pl>
    <4c9d0cbd$1@news.home.net.pl> <c1.01.3MnlsQ$IsV@mike.oldfield.org.pl>
    <i7l8en$v9l$1@news.onet.pl> <4c9f0ad4$0$22812$65785112@news.neostrada.pl>
    <i7n8oo$93r$1@news.onet.pl> <4c9f54ca$0$22798$65785112@news.neostrada.pl>
    <i7nshi$uol$1@news.onet.pl> <4c9fec2d$0$27044$65785112@news.neostrada.pl>
    <i7pib5$rp4$1@news.onet.pl> <4ca07d30$0$22813$65785112@news.neostrada.pl>
    <i7qclb$fl7$1@news.onet.pl> <4ca1b244$0$22812$65785112@news.neostrada.pl>
    <i7sv9n$bgp$1@news.onet.pl> <4ca20b82$0$20987$65785112@news.neostrada.pl>

    Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> napisał w wiadomości
    news:4ca20b82$0$20987$65785112@news.neostrada.pl...

    > Tak i nie. Studia powinny być płatne w 100%. W wersji prosocjalnej płatne
    > kredytem umarzanym częściowo lub w całości po przepracowaniu 10 lat w
    > Polsce. Nie ma sensu płacić za szkolenie magistrów do pracy na zmywaku.

    Gdzie im chcesz zapewnić tę pracę ?

    > Nie wnikam jakie swoje niespełnione ambicje musisz naprawić dzieckiem.

    Dlaczego tak myslisz ? Nigdy dziecka nie zmuszałem, ani nie pchałem na siłę.
    Każda decyzja o uczeniu się była jej decyzją. Sama podejmuje się przeróżnych
    wyzwań. Pod tym względem nawet czasami próbuję ją przyhamować, ale to są
    wszystko jej suwerenne decyzje. Ja tylko staram się podołać finansowo
    spełniając jej marzenia.

    > Niewykluczone, że z połową szkół do których uczęszcza w jednym dniu
    > dzieciak byłby szczęśliwszy i mądrzejszy.

    Nie mam problemów z dzieckiem. Robi to co lubi. Ma kontakt z rówieśnikami
    zarówno w szkołach jak i na wyjazdach, wspólnych obozach i wycieczkach
    polskich i zagranicznych i co najciekawsze rok w rok kończy klasy z
    wyróżnieniami jako jedna z najlepszych uczennic.

    > Musicie? Jedynak?

    Chcemy, bo uważamy, ze dzieki temu będzie miała lepszy start w życie, co
    zwłaszcza jej się przyda w takich jak obecne czasy.

    > W Warszawie jedyną "autostradą" do niedawna była tylko Gierkówka. Od
    > zachodu korek do Łowicza, od wschodu pustynia. Permanentny korek w Jankach
    > jak był w latach '90 tak jest i dziś tylko większy.

    Wybacz, ale Gierkówka nigdy nie była autostradą. Obecnie nawet nie jest
    drogą ekspresową.

    > Kazdy może

    Tyle, że nie każdemu starcza. Jakby mnie ktoś zaproponował pracę za 1000zł
    to bym go wyśmiał, bo więcej potrzebuję miesięcznie na zatankowanie
    prywatnych samochodów :D

    > I to jest zaleta Warszawy?

    A co do Warszawy to zauważ, że tam jest mniejsze bezrobocie niż w
    pipidówach, skąd ludzie uciekają do większych miast i za granicę.
    P.S. Nie mieszkam w Warszawie.