  • Data: 2010-09-27 00:57:34
    Temat: Re: Dom za 20 000 zł
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> szukaj wiadomości tego autora

    news:i7nshi$uol$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> napisał w wiadomości

    > No, no, zwłaszcza w jakimś odziedziczonym, zapchlonym mieszkanku o
    > powierzchni 25m2 na poddaszu ;D

    Widzisz tylko skrajności. Jesteś pesymistą, albo masz ograniczony horyzont.
    ;-)
    Idź do Ikei i zobacz jak fajnie można urządzić 25m2. Zapchlenie usuwamy
    porządkami i remontem.

    > Co zaś się tyczy wyścigu szczurów i spokojnego życia to zarówno na wsi jak
    > i w mieście można przeżywać jedno i drugie - to tylko jest kwestia
    > podejścia do życia oraz tego czy już się jest beneficjentem czy też nie.

    W Warszawie ciężko cieszyć się życiem mając do zapłaty 2x większe OC, czynsz
    i jadąc dokądkolwiek godzinę z hakiem. Z mojej pipidówy w godzinę lub
    półtorej docieram do dowolnego miejsca Berlina, Drezna, Wrocławia podobnie
    jak mieszkający w Warszawie do dowolnego miejsca Warszawy. W ciągu godziny
    lub półtorej mogę nurkować lub pływać nad krystalicznie czystym jeziorem, na
    nartach w górach, spływie kajakowym, docieram nad pięć lotnisk
    komunikacyjnych i drugie tyle aeroklubowych.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/