  • Data: 2010-10-01 06:29:03
    Temat: Re: Dom za 20 000 zł
    Od: M <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Popatrz, własnie do mnie headhunterzy zadzwonili. Widać oni o tym nie
    > wiedzą.

    Sugerujesz, że hedhunterzy odrzucają osoby po studiach i wyszukują tych
    TYLKO po technikum?

    Twoje stwierdzenie to przykład typowego uproszczenia. Akurat jest on
    świetną ilustracją myślenia osób zatrudniających. Skoro 80% roczników
    kończy studia, a wykształcenie wyższe staje się normą to staje się
    wymaganiem na większość stanowisk. I tak samo, jak ty uprościłeś uprości
    sobie osoba z HR/HH.

    M.