    From: "Darek" <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Domek letniskowy a pozwolenie na budowę.
    Date: Sun, 5 Aug 2012 21:06:48 +0200

    > Zależy, co to jest "domek letniskowy" dla ciebie.

    to nie jest kwestią czym jest dla mnie, a czym jest w świetle prawa,
    a jest budynkiem mieszkalnym.

    > Przedstawiam opcje. Co wybierze - jego sprawa. Masz z tym jakiś problem?

    nie rozumiem pytania ...

    > Dlaczego ma rozbierać? Budynek gospodarczy też może być estetyczny i
    > "domkowy".

    a no z tego samego powodu, jak czasami PINB przywala kary za mieszkanie w
    nieodebranym
    budynku. Niby sliska sprawa bo jak udowodnić czy już tu miszkasz czy
    przebywasza w celach
    wykańczania. Nie wiem jak to wygląda w rzeczywistości , czy muszą być
    swiadkowie
    czy wystarczy że znajdą rzeczy którch na budowie zwyczajowo się nie posiada
    ale jakoś czasami
    jest egzekwowane to prawo, no nie?

    Pewnie nikt się nie przyczepi jeżeli pytacz będzie pomieszkiwał w tym
    pomieszczeniu gospodarczym,
    pewnie nie trafi na służbistę sąsiada ale dla mnie jest trochę bezsensem
    kombinowanie na
    początku jak może to zrobić legalnie za niezbyt wygórowane pieniądze.
    Dodatkowo zamiast płacić
    większy podatek za budynek gospodarczy może załapie się za niski podatek jak
    za dom mieszkalny.

    Pozdrwiam
    Darek