  • Data: 2012-08-06 18:45:31
    Temat: Re: Domek letniskowy a pozwolenie na budow?.
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czyli muszę o koszty zapytać w urzędzie gminy.
    > Podobno od wydania pozwolenia muszę wybudować budynek w siągu 5 lat. Tak
    > przynajmniej się dowiedziałem.

    nie w UG.

    Poszukaj architekta, przedstaw swoje wymagania a najlepiej projektu gotowego
    który Ci odpowiada (taniej) do ewentualnej adaptacji. Przedstaw architektowi
    projekt plus spis ewentualnych zmian i niech wyceni ile za tą przyjemność.

    poszukaj geodetów i wybierz najtańszego

    koszt przyłącza prądu jest stały i wynosi chyba okolo 180zł za kW mocy
    przyłączeniowej,
    sprawdz na stronach enei.

    Koszt przyłączenia wody w komunalnym zakładzie podlegającym pod gminę

    nie wiem jak masz zorganizowany wjazd na działkę, jeżeli od strony drogi
    gminnej, nie ma problemu, jeżeli od strony drogi powiatowej to będzie
    potrzebny
    projekt wjazdu.

    dopytaj w UG czy musisz podłączyć się do kanalizacji czy może być własne
    szambo.

    No i najważniejsze czy jest tam MPZP czy musisz wystąpić o WZ. Jeżeli o WZ
    (jest to bezpłatne)
    to musisz mieć jeszcze mapy zasadnicze z starostwa.

    To chyba z grubsza na tylę.
    Pozdrawiam
    Darek