    From: Kris <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Domek narzędziowy - na czym położyć?
    Date: Mon, 11 Jun 2012 01:28:33 -0700 (PDT)

    W dniu poniedziałek, 11 czerwca 2012 09:21:12 UTC+2 użytkownik 4CX250 napisał:
    > Użytkownik "William Bonawentura" <w...@o...pl> napisał w
    > wiadomości news:jr01t2$2q7$1@usenet.news.interia.pl...
    >
    > Kiedyś się dowiadywałem bo mam zamiar postawić takie coś na kosiarkę i inne
    > narzędzia ogrodowe. Do 25m2 na zgłoszenie ale podatek u nas strasznie wysoki
    > od takich rzeczy jest.

    Dlatego trzeba olac zgłoszenie i wybudować wolnostojący nie związany z gruntem domek.
    Jak przyjdzie kontrola(mało prawdopodobne no i chyba muszą sie zapowiedzieć) to
    trzeba mówic "jaki domek, jakie zgłoszenie, ja tu faktycznie domek buduję ale to nie
    dla mnie docelowo, skończe go i na sprzedaz będzie". Chyba wolno na swojej działce
    budować domki na handel/ prezent dla teściowej;)
    A na czym posadowić? Jeśli konstrukcja drewniana to najlepiej wykombinowac z PKP 4
    podkłady(drewniane czy nawet betonowe) I na nich zmontować konstrukcję. To ciężkie
    diabelstwo wiec wiatr nie ruszy a jakby co można całość np HDSem na przyczepe wstawic
    czy przestawić w inne miejsce działki.