  • Data: 2010-01-15 14:22:52
    Temat: Re: Domek praterowy vs z poddaszem użytkowym.
    Od: "marko1a" <m...@l...de> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sebastian Sawicki" <f...@s...edu.pl> napisał w wiadomości
    news:c48627-ui.ln1@kerber.swps.edu.pl...
    marko1a said the following on 15.01.2010 14:07:

    >No jak schody Cie kosztuja 15 tys, to nie powinienes w ogole rozwazac
    >kwestii kosztow.
    >Mnie kosztowaly ok 3 tys. Beton oblozony debem olejowanym.

    No ja mam samonośne z buku wybielanego perhydrolem z barierkami mieszanymi z
    nierdzewki i drewna.
    Własny projekt.

    >Strop w parterowce przewaznie jest GK, welna spelnia role takze ochrony
    >p-poż.

    U nas mało kto robi strop w parterówce drewniany. Przewaznie lana jest płyta
    i wystarczy w tym przypadku 10cm.

    >Jeżeli wylewasz strop betonowy, to masz juz poddasze, ktore w takim
    >przypadku niemal zawsze sie wykozystuje (bo po co w takim przypadku wylewac
    >strop ktory bedzie kosztowal n-tysiecy.

    A owszem że sobie mozna jwykorzystać w parterówce poddasze ale to
    powierzchnię powiększa a jak ktos ma na parterze 150m to po co mu ta góra? I
    tak nie ma tak wysokich ścian kolankowych jak w piętrówce więc te
    pomieszczenia wychodzą małe no i wtedy trzeba pomyśleć o schodach które
    kosztują.

    Marek