  • Data: 2014-11-11 22:13:53
    Temat: Re: Domofon i kamera oddzielnie - propozycje?
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-11-11 20:32, Ghost pisze:

    > Z telefonem zawsze to będzie trwało.
    > 1. Ktoś dzwoni
    > 2. Odpalasz aplikacje na telefonie, żeby zobaczyć obraz na ekranie
    > smatrtfona
    > 3. Przyciskasz przycisk na ekranie żeby otworzyć
    >
    > W tym czasie klient dzwoni i dzwoni do drzwi.
    >
    > Ja bym postawił tableta w dogodnym miejscu, które cały czas prezentuje
    > widok z kamery, przyciskiem otwierającym bramkę, albo przynajmniej
    > takiego który natychmiast może zaprezentować ten obraz.
    >
    > Tylko nie wiem czy to dla Ciebie rozwiązanie bo wymaga trochę
    > szczegółowej wiedzy.

    Tez tak wlasnie mysle. Telefon to jeden z przykladow. Oczywiscie mysle o
    permanentnie dzialajacym tablecie np. na scianie przed wejsciem i drugim
    na gorze np. Nie wiem tylko jak rozwiazac problem ciaglego swiecenia.
    Moze cos mniejszego od tableta, ale tu chyba oferta jest co najmniej
    ograniczona.
    Generalnie chce uniknac sytuacji w ktorej musze wyjsc, zobaczyc kto to i
    cofnac sie do holu by otworzyc furtke. Niby mozna domofon z kamera, ale
    ta patrzy nie koniecznie w oczy gosci no i ceny tych nieco lepszych
    wydaja sie byc przesadzone. Poza tym nie rozwiazuja problemu bycia na gorze.
    Co do wiedzy. Nie znam sie na kamerach za bardzo w kontekscie
    monitoringu. Ale mysle, ze od strony sieci kamera bedzie po prostu
    jednym z urzadzen podlaczonych do routera i nie trzeba sie tu specjalnie
    doktoryzowac.

    Pozdro.. TK