eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieDomofon z interkomem wewnętrznym, a czytnik kart przy bramce › Re: Domofon z interkomem wewnętrznym, a czytnik kart przy bramce
  • Data: 2015-06-09 16:23:33
    Temat: Re: Domofon z interkomem wewnętrznym, a czytnik kart przy bramce
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-06-09 o 13:55, masti pisze:

    > nie wiesz sam co napisałeś?

    Nie ma tam zadnych sadow.

    > nie bo ich nie ma. Za to jest wystarczająco wiele informacji o tym.
    > Zresztą sam nie podajesz żadnych statystyk

    A jakie ja mam podac statystyki? Podstawa mojego pogladu nie jest
    statystyka a czlowieczenstwo. Ty sobie wydumales jakichs bogobojnych
    latajacych do lekarza po aborcje. Pewnie tacy sa i co z tego?

    ja-o-umorzeniu-sledztwa-w-sprawie-prof-Chazana,wid,1
    7502814,wiadomosc.html?ticaid=11503a

    > i co tam się nie zgadza? Chyba, zę nie odrózniasz faktów od tego czy są
    > dowody wystarczające do skazania

    Aaaa, czyli jak fakty swiadcza inaczej to tym gorzej dla nich?

    > człowiek biologicznie? 1 zapłodniona.
    > Człowiek według wiary? to zalezy czy dziewczynka czy chłopiec. Kościół
    > jakoś nie umiał się zdecydować

    Czy ktos pytal o kosciol? Pytalem Ciebie, ale ciagle chcesz koniecznie
    epatowac pogladem.
    Skoro jedna zaplodniona komorka to juz czlowiek, to czemu piszesz gdzies
    indziej o kilku komorkach bez swiadomosci? Mozemy przyjac takie
    kryterium, ze jak ktos nie jest swiadomy to mozna go zabic? Czy moze
    jest jakis glebszy sens Twojego pogladu?

    > i znowu wykazujesz się zastraszającą niewiedzą na temat zabiegów aborcji
    > wykonywanych według współczesnej sztuki medycznej. Mylisz propagandę
    > kościelną z wiedzą. Nie jesteśmy w średniowieczu. Chyba. ze mówisz o
    > zdesperowanych kobietach abortujących drucianym wieszakiem.

    I bardziej humanitarna forma jest mniej zabojcza? :-)
    No litosci.

    Pozdro.. TK