eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieDomofon z interkomem wewnętrznym, a czytnik kart przy bramce › Re: Domofon z interkomem wewnętrznym, a czytnik kart przy bramce
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Mon, 15 Jun 2015 00:56:58 -0700 (PDT)
    <mkktpo$p32$1@node1.news.atman.pl> <mkl7lc$1dl$1@node2.news.atman.pl>
    <3...@g...com>
    <mknk18$bdh$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@g...com>
    <mknn92$f3o$1@node2.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <mknsmm$rj7$1@node1.news.atman.pl>
    <9...@g...com>
    <mlcoa6$am6$1@node2.news.atman.pl>
    <2...@g...com>
    <mlcqt6$dfa$1@node2.news.atman.pl>
    <b...@g...com>
    <mlff91$a7k$2@node1.news.atman.pl>
    <0...@g...com>
    <557be6ef$0$27524$65785112@news.neostrada.pl>
    <557bebad$0$8389$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Domofon z interkomem wewnętrznym, a czytnik kart przy bramce
    From: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu sobota, 13 czerwca 2015 10:37:10 UTC+2 użytkownik Piotrek napisał:

    > BTW, flame wygasa to dorzucę do pieca ;-)
    >
    > Na bazie wyników badań Panów Gurdona i Yamanaka zaczęto kwestionować
    > sens ochrony prawnej "od chwili poczęcia".
    >
    > No bo skoro za chwilę (nieco upraszczając) będzie można "począć" choćby
    > z komórki naskórka to dlaczego inaczej traktować zapłodnioną komórkę
    > jajową niż rzeczoną komórkę naskórka.

    lobby aborcyjne swoje, a dziwnych firm medycznych swoje - by zyło sie lepiej. Głównie
    im.
    Przeanalizuj problem od tyłu - masz dorosłego człowieka, niewazne czy go naturalnie
    zrobili w stogu siana, czy w invitro łaczac plemnik z komora jajowa czy tez innym
    wynalazkiem stosujac inna komorke. Dorosly czlowiek czyli ma wszelkie prawa zwiazane
    z czlowieczenstwem. Cofamy sie w jego rozwoju - młody człowiek, dziecko, dziecko w
    łonie matki - wciaz czlowiek. Dochodzimy do pojedynczej komorki z pelnym materialem
    DNA ktora jesli bedzie umieszczona w naturalnych warunkach da w koncu dorosłego
    czlowieka. Czyli jest to czlowiek na wczesnym etapie rozwoju, ma swoja godnosc i nie
    powinno sie go zabijac.
    Jesli powstał naturalnie to pigulka "dzien po" go zabije.
    Jesli powstal na szkle lub z tego naskorka to nieumieszczenie w macicy tez go zabije.
    A przeciez nie zabijamy ludzi, nawet mordercow...

    Komórka naskorka czlowiekiem nie jest bo niezaleznie gdzie ja wetkniesz czlowieka z
    tego nie bedzie. Ale potraktowana pseudomedycznie moze sie takim zapewne stac.

    No i z tematem wiaze sie etyka w eksperymentach medycznych - trzeba jasno powiedziec
    ze nie powinno sie "produkowac" ludzi jesli nie ma sie zamiaru zapewnic im rozwoju.

    b.