  • Data: 2015-01-22 00:07:13
    Temat: Re: Domy z drukarki.
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Zreszta - dyskusja jest typowo akademicka - thermomur z U 0,11
    (czyli odpowiednik takiej mojej sciany 2W z 20cm styro) same bloczki
    styropianowe kosztuja w granicy 250 pln / m2. Do tego 0,12m3 / m2 betonu =
    24 pln plus zbrojenie = koszt sciany w granicy 300 pln / m2. Koszt
    wykonczenia od wewnatrz podobny.

    Ja za moja sciane nie wydalem wiecej niz 130-140 pln / m2. Bloczki placilem po
    6 pln / szt (teraz chyba sa tansze), zuzycie 11szt/m2 = 66 pln. 20cm gruby
    styro teraz kosztuje na 1m2 ok. 35 pln. Plus cement i piasek do zaprawy - no
    wyjdzie gdzies w granicy 120 pln / m2 :-)

    Liczac ze samych scian zewnetrznych na parterze mam 65m czyli jakies 175m2,
    roznica w cenie wychodzi 21 tys moje sciany VS 52 tys sciany z thermomuru.
    Jezeli ktos sie decyduje na te sciany z powodu tego ze mozna ja zrobic taniej
    (bo rzekomo samemu) to jest zwyklym kretynem :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.