    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Dostalem fuckture za gaz
    Date: Mon, 20 Feb 2017 00:03:55 +0100

    W dniu 2017-02-19 o 23:24, Budyń pisze:

> [...]
    wrazenie co do jakosci zimy. Z ogimetu srednie temperatury i wiatr
    zapodac z najblizeszgo tobie punktu pomiaru, w exceluwykresik zrobic -
    moze cos ciekawego wyjdzie.

    http://www.ogimet.com/cgi-bin/gsynres?lang=en&ind=12
    385&ndays=30&ano=2017&mes=02&day=18&hora=18&ord=REV&
    Send=Send

    > date w linku zmieniasz i masz rok ubiegly

    Łokiej, do kompletu wstawiam zeszly rok:

    http://www.ogimet.com/cgi-bin/gsynres?lang=en&ind=12
    385&ndays=30&ano=2016&mes=02&day=18&hora=18&ord=REV&
    Send=Send

    W tym roku 18 lutego jest pierwszym dniem dodatniej, minimalnej
    temperatury. Pomijajac kilkunocne incydenty, 26 stycznia zeszlego roku
    skonczyl sie mroz. Wg. sredniej nawet dzien wczesniej a 17 luty to
    jedyny spadek sredniej ponizej zera.

    > jest zimniej, ale jak bardzo to nie wiem, strzelam ze srednia
    temperatura i wiatr i tak bedą zblizone do ubieglorocznych. To sie wbrew
    pozorom niewiele zmienia.

    Temperatury kazdy widzi. Wiatr tez jest w tabelce i pobieznie widac, ze
    rok temu wialo mocniej. Nie bez powodu w tym roku mowi sie o smogu.
    Widac go ladnie w gorach jak sie wyjedzie powyzej 1000m npm. Ogolnie w
    dolinach syf i smrod palonego wegla, jakiego nie czulem od kiedy
    rozstalem sie z paleniem weglem w poprzednim mieszkaniu.

    Pozdro.. TK