eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.dom[cross] Doświadczyłem nowego narzędzia i się fascynuję :))))))))Re: Doświadczyłem nowego narzędzia i się fascynuję :))))))))
  • Data: 2010-11-19 19:45:07
    Temat: Re: Doświadczyłem nowego narzędzia i się fascynuję :))))))))
    Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 19 Nov 2010 10:00:55 +0100, Jackare napisał(a):

    > ja akurat kupiłem narzędzie no name. Najporządniej wyglądające z najatńszych
    > "marki" Performane Power 400W w castoramie.
    > Dla mnie to tylko użytek domowy - przepracuje może z 10-15 godzin w ciągu
    > najbliższych 2 miesięcy a potem to od przypadku do przypadku. Kosztowała
    > niecałe 100 zł.

    No i dobrze - ja też nie planuję szlifowania drzwi więcej razy niż ten
    jedyny. No to chyba kupię właśnie ten model. Poprzednie 6 drzwi szlifowałam
    sama, papierem ściernym, ręcznie - poniewaz też są w starym stylu i mają
    takie różne zawijaski 8-]
    Malowanie ich to już była czysta przyjemność. I naprawdę polecam wodną
    lazurę.