  • Data: 2009-09-23 21:46:20
    Temat: Re: Drewniana garazo-wiato-szopka
    Od: "leften" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Prawdaz, ale co z tego ? To prywatna wlasnosc, moze wlasciciel lubi,
    > jak mu sie zawala ?
    >
    > :)
    > pozdawiam
    > pluton

    Jakby właściciel lubił takie rzeczy to wtedy nie spytałby się:
    "Jakie powinny byc przekroje slupow, murlat i krokwii, oraz jaki rozstaw krokwi ?"

    ale:

    "Czy sądzicie że antygrawitacyjne mocowanie dachu garażowiaty sprawdzi się?"

    A grupa odpowiedziałaby:
    "Jassne stary!"
    "Wal jak w dym!"
    "Niech moc będzie z Tobą!"