  • Data: 2014-04-07 13:01:20
    Temat: Re: Drewniany płot
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 7 kwietnia 2014 10:56:27 UTC+2 użytkownik Jacek napisał:

    > toś Kogutku walnął:
    >
    > drewno olchy może nie należy do najpiękniejszych, ale jest trwalsze od
    >
    > iglastych zwłaszcza przy zastosowaniu na płot.
    >
    > Co do słomy, to chyba trwałość pomyliła Ci się z palnością.
    >
    > Dachy słomiane kiedyś były na lata.
    >
    > No cóż - poniedziałek.
    >
    > Jacek

    Olcha pod względem trwałości jest praktycznie na początku listy. Nie odporna na
    czynniki atmosferyczne, na grzyby, pleśnie i co kto sobie jeszcze wymyśli. Sprawdź
    sobie w necie. Ja nie musiałem bo wiem to od dawna. No chyba że jakąś Olchę pancerną
    w przeciągu ostatnich 20 lat wyhodowali. Nic mi się nie pomyliło. To z palnością to
    Twoja wolna interpretacja żeby mieć o czym napisać.